Dnia 6 czerwca klasy III wybrały się na wycieczkę do Warszawy. Plan przewidywał wiele miejsc do zwiedzania, więc atrakcji nie brakowało.

Pierwszego dnia zwiedziliśmy Sejm oraz – co dla wielu atrakcyjniejsze – Stadion Narodowy. Zrobiliśmy też kilka zdjęć wspaniałym eksponatom przed Muzeum Wojska Polskiego. Na koniec dnia odwiedziliśmy wojskową część cmentarza na Powązkach.

Kolejnego dnia nastawiliśmy się na długi spacer. Do centrum miasta dojechaliśmy metrem! Następnie wjechaliśmy na 30 piętro Pałacu Kultury i Nauki, skąd przy doskonałej pogodzie podziwialiśmy Warszawę. Po tym ekscytującym przeżyciu udaliśmy się na spacer zwiedzając kolejno ogród Saski, Grób Nieznanego Żołnierza (byliśmy przy zmianie warty), następnie przeszliśmy Krakowskim Przedmieściem pod Pałac Prezydencki, a potem udaliśmy się na Zamek Królewski, na którego dziedzińcu usłyszeliśmy od naszego znakomicie opowiadającego pana przewodnika Adama Barańskiego kilka słów na temat historii zamku. Spacerując dalej podziwialiśmy mury miejskie, pomnik Małego Powstańca, Barbakan. Autokarem pojechaliśmy do Parku Łazienkowskiego, gdzie w przepięknych okolicznościach przyrody mogliśmy chwilę odpocząć spożywając pyszne lody. Po tak niezwykłych atrakcjach nie mogliśmy po prostu położyć się do łóżek – wieczorem czekała kolejna niespodzianka. Nasi niezawodni panowie – przewodnik oraz pan kierowca zorganizowali dla nas ognisko! Tyle ekscytujących przygód jednego dnia sprawiło, że do łóżek położyliśmy się zmęczeni, ale szczęśliwi.

Ostatniego dnia pobytu czekały na nas ogrody w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, a później  to, na co wielu czekało najbardziej – Centrum Nauki Kopernik.

Bez dwóch zdań – wycieczka udała się znakomicie, chętnie byśmy na tak doskonale zorganizowane wycieczki jeździli częściej. Dziękujemy.

Dzwonki
Szkoła Promująca Zdrowie
Autobus

Codziennie rano:
7.40 – Przeginia od Ostrej Góry (uczniowie wsiadają na przystanku Ostra Góra, Skotnica, Stara szkoła)