W dniach 4 – 5 czerwca uczniowie klasy 4 i 6b pod opieką pań: Pauliny Kuli, Lucyny Izdebskiej i Bożeny Rusek przebywali na wycieczce w Warszawie. Pobyt w stolicy rozpoczęliśmy od wizyty na Stadionie Narodowym –  zwiedziliśmy arenę EURO 2012 trasą piłkarską i poczuliśmy namiastkę piłkarskich emocji. Podczas zwiedzania z przewodnikiem zobaczyliśmy trybuny, szatnię piłkarską, płytę stadionu oraz centrum medialne.

Następnie udaliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki, by perspektywy XXX piętra obejrzeć Warszawę. Na wysokość 114 metrów wwiozły nas windy. Panorama miasta z tej wysokości zapiera dech i pozwala spojrzeć na stolicę w inny sposób. W pierwszym dniu pobytu w stolicy przed nami była jeszcze jedna atrakcja przyjazd do Centrum Nauki Kopernika – fascynującego miejsca, które swoim odwiedzającym oferuje mnóstwo przeróżnych atrakcji związanych z fizyką, chemią i naukami przyrodniczymi. Przy każdym stanowisku poprzez zabawę mogliśmy poznać naukę „od podszewki”.  Eksperymentowanie wciąga tak bardzo, że czas spędzony w Centrum minął niepostrzeżenie.

W drugim dniu wycieczki  zwiedzaliśmy w towarzystwie przewodnika Łazienki Królewskie – zespół pałacowo-ogrodowy założony w XVIII wieku przez Stanisława Augusta Poniatowskiego. Zobaczyliśmy Belweder, pomnik Józefa Piłsudskiego, a w trakcie spaceru po parku – Pałac Myślewicki, Wielką Oficynę, Pałac na Wyspie, Amfiteatr, Starą Pomarańczarnię, Wodozbiór, pomnik Fryderyka Chopina.

Następnie udaliśmy się do budynku Telewizji Polskiej. Była to znakomita okazja do poznania kulisów pracy dziennikarzy, aktorów, ale także filmowców, kamerzystów, dźwiękowców. Program zwiedzania obejmował wizytę w studiach telewizyjnych, pomieszczeniach reżyserskich, magazynach rekwizytów  i kostiumów oraz muzeum.

Dzwonki
Szkoła Promująca Zdrowie
Autobus

Codziennie rano:
7.40 – Przeginia od Ostrej Góry (uczniowie wsiadają na przystanku Ostra Góra, Skotnica, Stara szkoła)